STRONA GŁÓWNA         
DM PEKAO         
CDM PEKAO SA         
ANALIZY PEKAO         
BANK PEKAO SA         
Bank Pekao

CMR: Comarch podbija Luxembourg, Wtorek, 12 czerwca (11:01)

Comarch Insurance Agent Essentials, system przeznaczony dla agentów i brokerów ubezpieczeniowych został wdrożony w towarzystwie AXA Luxembourg.

Zakres wdrożenia objął wszystkie procesy przedsprzedażowe i sprzedażowe w odniesieniu do ubezpieczeń na życie i ubezpieczeń emerytalnych.

- Potrzebowaliśmy nowego narzędzia wspierającego zarówno przedsprzedażową działalność naszej sieci dystrybucji, obejmującą analizy potrzeb, symulacje i kwotacje - jak i część sprzedażową, począwszy od przygotowania oferty, poprzez wystawienie polisy, aż po raportowanie - mówi Georges Biver, Head of Life & Health w AXA Luxembourg. - Chcieliśmy również trzymać rękę na pulsie jeśli chodzi o nadchodzące przepisy, takie jak PRIIPS czy IDD - dodaje Biver.

Comarch Insurance Agent Essentials automatyzuje kluczowe procesy biznesowe, w tym definiowanie produktów, prezentację ofert, ocenę ryzyka, operacje na polisach, czy rozpatrywanie roszczeń. Zapewnia agentom skuteczną analizę potrzeb klienta, łatwy dostęp do dokumentacji i sprawny mechanizm ofertowania i zawierania polis.

- AXA miała trzy cele: zachować zgodność z przepisami, zapewnić sieci sprzedaży cenne wsparcie jako cel sam w sobie, a nie tylko środek do celu, i wreszcie - zbudować długofalową strategię zorientowaną na klienta. Nasz system nadawał się do tego doskonale - dał ubezpieczycielowi szansę na cyfryzację swojego biznesu - podkreśla Raphaël de Schrynmakers, kierownik sprzedaży w Comarch.

W trakcie wdrożenia, Comarch Insurance Agent Essentials został rozszerzony o portal sprzedaży bezpośredniej i portal klienta; obecnie występuje pod nazwą Comarch Digital Insurance.

Więcej informacji o Comarch:

Comarch został założony w 1993 roku w Krakowie, w Polsce. Prowadzi projekty dla czołowych marek z polski i świata w najważniejszych sektorach gospodarki m.in.: telekomunikacji, finansach, bankowości i ubezpieczeniach, handlu i usług, infrastruktury IT, administracji publicznej, przemyśle, ochronie zdrowia oraz w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw. Z usług Comarch skorzystało kilkadziesiąt tysięcy światowych marek w 60 krajach na 6 kontynentach.

mzb